فیلم پرورش زالو

فیلم پرورش زالو

فیلم پرورش زالو : در این فیلم پرورش زالو نحوه استفاده زالو در طب مشاهده خواهید کرد

وب سایت پرورش مرجع کامل آموزش پرورش زالو است

 

این مطلب را هرگز از دست ندهید : درآمد پرورش زالو

فیلم پرورش زالو

تقسیمات بدن زالو از سه بخش

  1. پیش روده،
  2. معده
  3. روده عقبی

تشکیل شده است. پیش روده زالو تقریبا ۲۰ درصد از طول بدن زالو را تشکیل می دهد و در این منطقه بادکش جلو، دهان-حلق و مری قرار دارند. معده زالو ۵۰ درصد از طول آن را تشکیل می دهد و دارای۱۰ جفت کیسه کور می باشد و این قسمت می تواند بیشترین حجم خون خورده شده را در خود ذخیره کند. ۳۰ درصد باقی مانده طول زالوها را روده عقبی تشکیل می دهد و بادکش عقب و مخرج زالو نیز در این منطقه قرار گرفته است.
به دلیل اینکه زالوها فاقد ریه می باشند تنفس آنها از طریق دیواره های بدن آن ها انجام میگیرد. هموگلوبین موجود در خون زالو به صورت محلول است و این هموگلوبین وظیفه انتقال اکسیژن را از طریق یک شبکه مویرگی به تمام بخش های بدن زالو را دارد.
سطحی ترین لایه پوست زالو و یا اپیدرم زالو با لایه ای به نام کوتیکول پوشیده شده است. این لایه نیز با لایه ترشحی دیگری پوشیده شده است که موکوس نامیده می شود. در فرآیند پوست اندازی زالو لایه کوتیکولی به همراه یک لایه موکوسی جدا شده و به صورت یک لایه سفید رنگ ژله ای از سطح بدن زالو دور می شود. این عمل باعث می شود باکتری هایی که روی سطح بدن زالوها جمع می شوند حذف شوند و در این صورت است که بهداشت بدن زالو حفظ میشود. نوعی ماده موکوپلی ساکاریدی روی پوست زالو تولید می شود که یاخته های نامنظمی که روی پوست زالو وجود دارد باعث تولید این ماده می شود. این ماده موکوس نامیده می شود و برای بدن زالو ضروری می باشد.

 

فیلم پرورش زالو
فیلم پرورش زالو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *