دانلود رایگان کتاب ارتباط غیر کلامی دکتر انوشه

ارتباطات غیر کلامی از مهم ترین نوع ارتباطات هستند. این نوع ارتباط شامل پارامترهایی مثل حالت چهره، زبان بدن، توجه و و… است. در نتیجه در شرایط متفاوت روزمره مثل ارتباطات اجتماعی ، کاری و … نقش دارد.
در این مطلب به بررسی یکی از مهم ترین کتاب های تالیف شده در این زمینه پرداخته شده است. دانلود رایگان کتاب ارتباط غیر کلامی دکتر انوشه می تواند اطلاعات دقیقی در مورد اهمیت این نوع از ارتباط ، اهمیت آن و … به خواننده ارائه می دهد.

دانلود رایگان کتاب ارتباط غیر کلامی دکتر انوشه:

ارتباطات غیر کلامی، بخش اصلی و وسیعی از ارتباطات روزانه را شکل می دهند. این ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمرین مهارت یابی در آنان، می تواند نقش مهمی در زندگی اجتماعی ایفا کند. با توجه به اهمیت این موضوع، کتاب های متعددی در زمینه شناخت و بهبود مهارت های ارتباطات غیر کلامی پرداخته شده است؛ که یکی از این کتاب ها، کتاب ارتباط غیر کلامی دکتر انوشه است.

دانلود رایگان کتاب ارتباط غیر کلامی دکتر انوشه

خلاصه ای از کتاب ارتباطات غیر کلامی دکتر انوشه:

  • این کتاب به طور کلی در مورد دینامیک‌های ارتباطی و تأثیر فضای شخصی و اشارات غیرکلامی بر روی رفتارهای انسانی صحبت می‌کند. در این متن، دیده می‌شود که ارتباطات انسانی به طور معمول تنها از طریق دیدار و شنیدن نمی‌توانند به‌طور کامل توصیف شوند؛ بلکه از طریق اشارات غیرکلامی نیز انجام می‌شوند.
  • اصول مطرح شده در کتاب زبان بدن، موجب توجه به اشارات غیرکلامی می‌شود. مثالی که در متن آمده است، نشان می‌دهد که حتی بدون کلام، افراد می‌توانند اطلاعاتی را انتقال دهند و از فضای شخصی و اشارات بدنی برای بیان احساسات و نیازهای خود استفاده کنند.
  • در ارتباطات میان افراد، توجه به این نکات و درک درست از آنها، ارتباطات را موثرتر و مفیدتر می‌کند. این نکات می‌توانند در مواقع مختلفی مانند روابط عاطفی، مذاکرات کسب و کار، یا حتی مواقع بحرانی مانند مصاحبه‌های پلیسی مورد استفاده قرار گیرند.
  • این کتاب به طریق مختلفی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. نسخه فایل پی دی اف آن را می توان از سایت های معتبر دانلود کرده و مطالعه نمود.

اهمیت مطالعه کتاب ارتباطات غیر کلامی:

مطالعه کتب مرتبط با مهارت‌های غیرکلامی دارای اهمیت زیادی است و این اهمیت از چند جهت قابل توضیح است:

  • کتب مرتبط با مهارت‌های غیرکلامی، اطلاعات و دانش مفیدی را در زمینه‌های مختلف مانند زبان بدن، ارتباطات غیرکلامی، تحلیل رفتارها، و … ارائه می‌دهند. مطالعه این کتب باعث افزایش آگاهی و دانش شما در این زمینه‌ها می‌شود.
  • مهارت‌های غیرکلامی از جمله زبان بدن و ارتباطات غیرکلامی می‌توانند در بهبود ارتباطات شما با دیگران کمک کنند. مطالعه کتب مرتبط با این حوزه‌ها، می‌تواند مهارت‌های ارتباطی شما را تقویت و بهبود بخشد.
  • مهارت‌های غیرکلامی به‌ویژه زبان بدن، در زمینه رهبری و مدیریت نقش بسیار مهمی دارند. مطالعه کتب مرتبط با این حوزه، می‌تواند به شما در توسعه مهارت‌های رهبری و مدیریت کمک کند.
  • فهم درست از اشارات غیرکلامی و زبان بدن می‌تواند در بهبود فرآیندهای تصمیم‌گیری شما موثر باشد. مطالعه کتب مرتبط با این حوزه، می‌تواند به شما کمک کند تا در فرآیندهای تصمیم‌گیری خود بهتر و موثرتر عمل کنید.
  • فهم درست از اشارات غیرکلامی می‌تواند در فراهم کردن هم‌دلی و ارتباط مؤثر با دیگران کمک کند. مطالعه کتب مرتبط با این حوزه، می‌تواند به شما در ایجاد فهم و هم‌دلیت بیشتر با دیگران کمک کند.

اهمیت مطالعه کتاب ارتباطات غیر کلامی:

بنابراین، مطالعه کتب مرتبط با مهارت‌های غیرکلامی می‌تواند به شما در افزایش دانش، بهبود مهارت‌های ارتباطی، توسعه قابلیت‌های رهبری، ارتقاء فرآیندهای تصمیم‌گیری، و ایجاد فهم و هم‌دلیت با دیگران کمک کند.

 

اهميت مطالعه کتب مهارت‌هاي غيرکلامي

مزايا خلاصه
افزايش دانش و آگاهي افزايش دانش و آگاهي در زمينه مهارت‌هاي غيرکلامي مانند زبان بدن و ارتباطات غيرکلامي
تقويت مهارت‌هاي ارتباطي تقويت مهارت‌هاي ارتباطي از طريق درک بهتر از اشارات غيرکلامي و بيانيه‌هاي بدني
توسعه قابليت‌هاي رهبري توسعه مهارت‌هاي رهبري از طريق فهم بهتر از زبان بدن و ارتباطات غيرکلامي
ارتقاء فرآيندهاي تصميم‌گيري فهم درست از اشارات غيرکلامي مي‌تواند در بهبود فرآيندهاي تصميم‌گيري کمک کند
افزايش فهم و هم‌دليت افزايش فهم از اشارات غيرکلامي مي‌تواند به هم‌دليت و ارتباط مؤثر با ديگران کمک کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *