دوره پرورش زالو

دوره پرورش زالو 

دوره پرورش زالو :وب سایت پرورش مرجع کامل آموزش پرورش زالو است :

منبع مطلب ” دوره پرورش زالو ” کتاب آموزش 0 تا 100 پرورش زالو است
اولین کاری که در جهت پرورش زالو می بایست انجام گیرد آماده سازی ساختمان و سازه و یا بستر کار پرورش زالو می باشد. ساختمان مورد استفاده برای پرورش زالوها می بایست ساختمان هایی با سازه سیمان و یا آجر باشد.

این ساختمان باید در محلی امن و ساکت به دور از ارتعاشات شیمیایی و یا فیزیکی باشند. زیرا زالوها به انواع صدا ها و یا بوها حساس می باشند و در صورت ایجاد صداهای ناهنجار و یا بوهایی که آنها را آزار دهد تولید مثل و تکثیر نخواهند کرد و تنها در صورتی می توان تولید مثل مناسب و مطلوبی در آنها مشاهده کرد که احساس امنیت و آرامش داشته باشند و در محلی‌ مناسب و امن و تمیز پرورش داده شوند.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار پرورش زالو دارید توصیه می شود قبل از هر اقدامی حتما کتاب الکترونیکی آموزش 0 تا 100 پرورش زالو را دانلود و مطالعه کنید

دوره پرورش زالو ساختمان پرورش زالو

دوره پرورش زالو
دوره پرورش زالو

دوره پرورش زالو : ساختمانی که محل نگهداری و پرورش زالوها می باشد می بایست حدودا ۲۰ متر مربع فضای مسقف داشته باشد و دارای شرایط مناسبی از جمله تهویه مناسب و دمای دقیق باشد. دما و یا تهویه در این مکان با استفاده از دستگاه های مربوطه می بایست به طور مداوم کنترل شود. این مکان باید دارای دیواره و یا کف کاشی کاری و یا سرامیک شده باشد تا برای شست و شو و ضد عفونی کردن محل با مشکل مواجه نشد و به راحتی بتوان موارد بهداشتی و ضد عفونی را رعایت کرد.
از عوامل مهمی که در محل پرورش و نگهداری زالوها می توان نام برد

  • وجود آب سالم شهری،
  • گاز،
  • برق
  • لوله کشی فاضلاب

می باشد. حتما محل نگهداری زالوها را باید به دو قسمت تقسیم کرد و تمام عوامل گفته شده باید در دو قسمت ساختمان وجود داشته باشند تا بتوان هر دو مرحله تکثیر زالو و نگهداری آن را به طور همزمان انجام داد.
بستر های مورد استفاده برای پرورش زالوها بستر هایی مانند

  • آکواریوم،
  • بطری های شیشه ای،
  • وان های پلاستیکی،
  • استخر های بتنی، سیمانی یا گلی

هستند. اما به دلیل اینکه عمل پرورش در ساختمانی مسقف انجام می گیرد، در شهر های مختلف با کنترل دما و رطوبت در محل پرورش می توان این کار را به راحتی انجام داد.

این مطلب را هرگز از دست ندهید : درآمد پرورش زالو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *